onsdag 1. mai 2013

Utfordring #27 - Dies og/eller punch.

Hurra for mai - våren er her. 
Det er i hvert fall meningen at den skal være her...men det er vel litt forskjellig fra sted til sted her i landet. 
Jeg håper dere uansett koser dere med scrapping.

Mai oppgaven er

Dies og/eller punch - bruk minst en...

 Her er det vi DTer har kos oss med...


Jeg har laget ett lite minilerret ved hjelp av stensil fra TCW, trediesen fra Tim Holtz, Distress Paints og Thickers




Jeg har brukt en hjerte-doily dies og en dies til å lage ramme rundt stempelmotivet:



Jeg har brukt en kantpunch, sommerfuglpunch, tagdies, gjerdedies og en rammedies under motivet.




Dies fra Tim Holtz



Gro

Har brukt kantpunch og dies fra Spellbinder (labels fourteen)



Da håper jeg dere er inspirert og blir med oss og scrapper - ha en fin mai.

Vi vil sende en stor takk til Lise som gir seg som DT her hos Scrap'a'long. 
Tusen takk for den innsatsen du har gjort. Lykke til videre.
Klem fra DT-jentene.
 


Ingen kommentarer: