tirsdag 1. januar 2013

Utfordring # 23 - Glitter & stas


Ja da var vi kommet til 2013, så vi får vell begynne med å ønske alle et

GODT NYTT ÅR!!!!
Og årets første utfordring fra oss heter:

GLITTER & STAS
Her er det mye som kan inspirere... Kanskje julebilder,nyttårsbilder..
Kanskje du vil lage kort eller LO med masse glitter,perler og pynt!!
Mulighetene er mange :)

Utfordringene våre er jo "Just for fun", men denne måneden har vi også en liten premie på lager.
Vi vil trekke en vinner av en gave fra Korthobby.

Vi i DT har latt oss inspirere og her kan dere se våre bidrag :)

Beate:

Alle små frøkner liker vel å pynte seg med glitter og stas, som på dette kortet :)




Jeg har kost meg med å lage en tag i str. 12.. veldig morsomt må jeg si... Og her har jeg brukt glimmermister, glitter og maling... Herlig lek med andre ord..




Når det er snakk om glitter og stas får jeg bestandig lyst til å scrappe vinterbilder, så her er en LO fra da vi var på skitur i april :) i et nydelig vintervær!



 Jeg ble tante igjen rett før jul og det var stas :) 
På dette kortet har jeg lekt meg med glitterembossing, bling og glitterlim.



Jeg har kost meg med perler, bling og glitter til en jubilant :)



Et julekort som ble laget rett før jul, C&S som er veldig uvanlig til meg å være. Men med de lekre glitterarkene kunne det ikke være noen andre forstyrrende elementer.



Ingen kommentarer: