fredag 28. september 2012

Topp 3 September

Først og fremst må jeg bare si WOW... for noen utrolig flotte kreasjoner som dere har lagt inn.. og det var jammen meg ikke enkelt å velge topp 3, det skal jeg love dere..
Vi fikk inn hele 94 bidrag og jeg har kikket og kost meg med hvert et enkelt.. Jeg har hentet ny inspirasjon og plukket opp mange gode tips langs veien..
Tusen tusen takk til dere alle sammen for alle de flotte bidragene til vår utfordring nå i september som var "blonder/bånd"..
Topp 3
i tilfeldig rekkefølge er
 Turid




Ellen



Lene Sofie




Så stikk innom bloggene deres for å se flere bilder og detaljer av de flotte prosjektene.. :)

Og dere kan alle tre ta med dere dette flotte banneret å legge i bloggen..

Og 1. oktober kommer det en ny herlig utfordring.. så følg med...

Klem LindaSS

2 kommentarer:

Strikkelene sa...

Tusen takk! Så utrolig morsomt å bli topp 3 blant alle de flotte bidragene :)

Turid sa...

Signerer Strikkelene! Her var det mange flotte bidrag, og jeg er overrasket og glad for å bli topp3.
Tusen takk!