søndag 15. juli 2012

Nytt DTmedlem nr 2:)

Vi er klare til å presentere vårt nye DT medlem nr to.

THERESE




Hei, jeg heter Therese, er 32 år og bor i Ramnes i Vestfold.
Her bor jeg sammen med Ole og en liten pusekatt.

Jeg har alltid vært kreativ og laget både kort og pyntet i album tidligere, men det var først i 2010 jeg ble hekta på scrapping. Jeg storkoser meg når jeg kan tilbringe tid på hobbyrommet.
Jeg lager for det meste kort, men prøver også på en LO innimellom. Jeg er veldig glad i å fargelegge stempelmotiv med både distress ink og prismacolors, særlig Magnolia og Sarah Kay.
Ellers bruker jeg mye blonder og blomster ofte sammen med pastell eller duse farger. Noen ganger prøver jeg å utfordre meg selv og lage ting som er utenfor min komfortsone.
Det er alltid gøy å lære nye teknikker.


Følg med for snart presenterer vi nr tre :)

Ingen kommentarer: