tirsdag 17. juli 2012

Nytt DTmedlem nr 3

Det er tid for å presentere vårt siste nye DT-medlem.
Tusen takk til alle dere som søkte, det var ikke lett å velge.



 


Hei alle sammen.. 
Dere får nå lese min presentasjon av meg selv, og når jeg skriver dette kan jeg love at det skjer med et stor smil om munnen, for dere skjønner jo vel alle sammen hvor glad jeg er for å få muligheten å være med disse fantasiske jentene på deres eventyr videre her hos Scrap'a'Long.. Jeg gleder meg som et lite barn på julaften, og håper virkelig at dere finner inspirasjon i det jeg lager. 

Mitt navn er Linda Sandblåst Skotheim og jeg er, 76 modell, mamma til de to beste barna på jord, gift med en mann som jobber i offshore og driver mitt egne lille spa der jeg tilbyr spabehandlinger, massasje, øreakupunktur og mye mye mer... 
Og som dere sikkert forstår så har jeg en hobby jeg digger, nemlig det å leke meg med papir.. det er jo bare så morro.. Jeg lager for det meste kort, men elsker å prøve nye ting så det blir også mye esker, tags, AJ og andre diverse ting..Stilen min som dere kommer til å se etter hvert er veldig varierende, men jeg er mer mot C&S enn lag på lag.. 

Så nå gleder jeg meg bare til å ta fatt på utfordringene som kommer og nyte alt det flotte dere alle lager... 

Da har vi fått presentert alle våre tre nye DTmedlemmer - vi er så glad for å dem med på laget.

Ingen kommentarer: