tirsdag 8. mars 2011

Så kommer Camilla

Som du sikkert forstår i bloggtittelen så er det


Som er den heldige nr 3 som blir vår neste DT medlem. Grunnen til at vi valgte henne er bare rett å slett fordi at hun har en herlig stil! Vi ble straks forelsket i hennes arbeid og vi var ikke i tvil, ta vell imot henne og les gjerne igjennom det hun har skrevet om seg selv:

Camilla


Jeg heter Camilla, jeg bor i Telemark med mannen min og vår hund. Barn har vi ikke, selv om vi har ønsket oss dette i syv år. Vår erfaring er at noen barn kommer med storken mens andre kommer med fly. Scrapping er alltid noe jeg har ønsket å drive med, men det var ikke før i fjor (juni 10) jeg tok mot til meg og startet opp. Og er det noe jeg ikke angrer på så er det akkurat det. Jeg lager altså kort i forskjellige former og variasjoner, og elsker å sitte på scrapperommet mitt! Timene flyr avgårde når jeg sitter der og det er også en måte for meg å koble av på. Kan det bli bedre? Jeg har jo ikke holdt på med dette så veldig lenge, men jeg har blitt utrolig inspirert og jeg er veldig imponert over den kreative verdenen som er der ute. Jeg er så glad for å kunne ta del i denne verdenen!

Noen av mine kreasjoner ser dere her:





I morgen annonseres den siste av de fire, så stay tuned ;)

3 kommentarer:

Merethe sa...

Velkommen på laget :)

Camilla sa...

Takk for at jeg får være med å "leke" :D

Veronique sa...

Du lager så mye fint snuppa ;)